My name is Ricardo and I´m from Brazil. Unfortunately couldn´t find an e-mail adress to send to Honda 本田技研工業(株) the problems we have here in Brazil with XRE 300 motorcycles. As you can easily find about (if Honda 本田技研工業(株) wishes, can contact me or just look on brazilian XRE forum
www.xreonline.com.br ) since 2009 thousands of XRE cylinder heads are cracking and Honda Brazil don´t care. They opened a 250cc engine to 300 cc and the cylinder heads started to crack. There´s lots of owners claims, just browse and see.
It´s hard because I learned to ride with a Honda CG125, my first motorcycle was a 1979 Honda ML 125 and my baby was a 1988 Honda CB 450 DX. So I bought in 2012 an XRE 300 and with all cylinder head problems and contempt of Honda Motorcycles Brazil, I think it´s time to move on. Before I change to another motorcycle brand, I took a look at Honda´s Code of Conduct. "Honda strives to provide products and services that
exceed the expectations of customers and society. In
this sense, it is essential to place the highest priority on
quality and safety, voluntarily establish high standards,
and respond in an appropriate manner."
So I hope you in Japan follow that, because here there´s a lot of Honda XRE 300owners unhappy with the way they are treated.
Just google it "XRE cabeçote trincado" and you will see.
I really apologize for this post, but i tried to find a costumer care e-mail adress, but I couldn´t
Best regards
Ricardo
Tradução
Meu nome é Ricardo e sou do Brasil. Infelizmente não pude encontrar um endereço de e-mail para enviar a Honda 本田技研 工業 (株) os problemas que temos aqui no Brasil com a XRE 300 . Como você pode facilmente encontrar sobre (se Honda 本田技研 工業 (株) desejar, pode contactar-me ou apenas olhar sobre a pauta
http://www.xreonline.com.br fórum XRE), desde 2009, milhares de cabeçotes de cilindro XRE estão trincando e Honda Brasil não dá a mínima. Eles abriram um motor de 250cc para 300 cc e os cabeçotes começaram a trincar. Há's milhares de reclamações de proprietários, basta navegar e ver.
É díficil porque eu aprendi a andar com uma Honda CG125, a minha primeira moto foi um 1979 Honda ML 125 e meu bebê era um 1988 Honda CB 450 DX. Então eu comprei em 2012 uma XRE 300 e com todos os problemas da cabeça do cilindro e desprezo da Honda Motocicletas Brasil, acho que é hora de seguir em frente. Antes de mudar para outra marca de moto, eu dei uma olhada no Código de Conduta da Honda. "Honda se empenha em oferecer produtos e serviços que
exceder as expectativas dos clientes e da sociedade. Dentro
Neste sentido, é essencial para colocar a maior prioridade no
qualidade e segurança, estabelecer voluntariamente padrões elevados,
e responder de forma adequada ".
Então, eu espero que no Japão sigam realmente isso, porque aqui há's um monte de proprietários de Honda XRE 300 descontentes com a forma como são tratados.
Apenas google it "XRE cabeçote trincado" e você vai ver.
Eu realmente peço desculpas por este post, mas eu tentei encontrar um endereço de e-mail cuidados cliente, mas eu não podia
Cumprimentos
Ricardo
"Quatro rodas transportam seu corpo, mas só duas rodas podem transportar sua alma"
"De carro, você aprecia a paisagem. De moto, você é parte dela...."
XRE 300 2012 verde mosca varejeira